İBB işçileri direnişe devam ediyor

Haksız yere işten atılan İBB işçileri Saraçhane’de basın açıklaması yaptı. Eyleme KESK İstanbul Şubeleri, İHD ve siyasi partiler destek verdi. DSİP üyeleri de eyleme katıldı.

İBB işçileri direnişi 24 günü geride bıraktı, Saraçhane İBB önünde süresiz oturma eylemlerini sürdürüyorlar.

İBB işçilerinin talepleri şunlar: Güvenlik soruşturması nedeniyle atılan işçiler geri alınsın, çalışanlar üzerindeki baskılara son verilsin ve Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu özür dilesin.

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız