Greenpeace işçisi Kıymet Aram kazandı!

Çalıştığı Greenpeace’ten haksız bir şekilde işten çıkarılan, mobbinge uğrayan Kıymet Aram, işyeri önünde 10 gün önce başlattığı haysiyet mücadelesini kazandı.

Greenpeace yönetimi, yaşanan süreçten dolayı üzgün olduğunu ve kendisinden samimiyetle özür dilediklerini açıkladı.

ilginizi çekebilir

file-20260617-57-ifipma
Hindistan'da gençlerin liderliğindeki Hamamböceği Halk Partisi, adını aldığı canlı kadar öldürülmesi zor olabilir
187460
Grev: Egemenlerin korkulu rüyası
antififa
Zenginlerin ırkçılık şovu: 2026 Dünya Kupası