Greenpeace işçisi Kıymet Aram kazandı!

Çalıştığı Greenpeace’ten haksız bir şekilde işten çıkarılan, mobbinge uğrayan Kıymet Aram, işyeri önünde 10 gün önce başlattığı haysiyet mücadelesini kazandı.

Greenpeace yönetimi, yaşanan süreçten dolayı üzgün olduğunu ve kendisinden samimiyetle özür dilediklerini açıkladı.

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!