Hrant için adalet için: 19 Ocak’ta 14:30’da Agos’un önüne!

Hrant Dink, ölümünün 10. yıl dönümünde bir kez daha Agos’un eski binasının önünde anılacak.

2007 yılında işlenen cinayetin ardından yüz binlerce kişi Hrant Dink’in cenazesine katılarak “Hepimiz Ermeniyiz” demişti. Müsamere şeklinde geçen ilk davaya, kamu görevlilerinin bir türlü soruşturulmamasına ve hükümetin siyasi konjonktüre göre pozisyon değiştirmesine rağmen adalet mücadelesi sürüyor.

10 yıldır her dava öncesi Hrant Dink için buluşanlar, davanın peşini bırakmadı.

19 Ocaklarda ise Agos’un önünde muazzam kalabalıklar toplandı.

Yarın, 19 Ocak 2017’de bir kez daha orada olunacak. 14:30’dan itibaren buluşanlar Hrant Dink’i anacak ve cinayetin sorumlularının hesap vermesini isteyecekler.

ilginizi çekebilir

203905
DSİP: Nafaka hakkı gasp edilemez! Nefret paketine hayır!
HJ9WjCiW8AABU31-1
‘Flamingo Devrimi’nin içinden: Arnavutluk, Kushner-Trump’ın toprak gaspına karşı ayaklanıyor
5798_pic1_k
“Onlara serf gibi davranıyorlar”: Arnavutluk'un İşkodra kentinde Roman aileler tahliye ve dışlanma tehdidiyle karşı karşıya