Kadın örgütleri depremlerin 1. yıldönümünde İstanbul’da sokağa çıkıyor

Kadınlar Birlikte Güçlü Platformu, 6 Şubat’ta Kadıköy’de yürüyüşe çağırdı: “Kadınlar unutmuyor. Affetmiyor, hesap soruyor!”

Platformun çağrısı:

“6 Şubat 2023’te 11 ili, milyonlarca insanı ve canlıyı etkileyen depremlerin birinci yılında deprem bölgesindeki kadınların sesini İstanbul sokaklarına taşımak için yan yana geliyoruz.

6 Şubat Salı günü 19.30’da Süreyya Operası önünde toplanıp Kadıköy Meydanı’na yürüyoruz!”

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız