(Video) 19 Ocak’ta Agos’un önündeyiz!

Hrant’ın Arkadaşları, 12 yıllık adalet mücadelesinin sürdürülmesi için, 19 Ocak Cumartesi günü saat 15:00’te herkesi Agos’un önünde buluşmaya çağırıyor.

“Hrant’ın öldürülüşünün 12. yılı. Hâlâ ortada adalet yok. Vazgeçmek de yok!” diyen Hrant’ın Arkadaşları’ndan Ümit Kıvanç’ın hazırladığı çağrı videosunu okurlarımızla paylaşıyoruz…

ilginizi çekebilir

1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!
WhatsApp Image 2026-06-25 at 16.32
Almanya'da kampanya: 4 Temmuz'da hep birlikte, faşizme karşı Erfurt'a!