Direnen Cargill işçileri davayı kazandı

Sendikalı oldukları için işten atılan 14 işçi, ABD’li dev şirkete açtıkları davayı kazandı.

Bursa Orhangazi’de hayvan yemi ve nişasta bazlı şeker üretimi yapan Cargill fabrikasındaki 14 işçi, 449 gündür işe geri dönmek için direniyordu.

Tek Gıda-İş sendikasında örgütlendikleri için işten çıkarılan işçiler hakkında mahkeme, işe iade kararı verdi.

Cargill bu karara uymadığı takdirde işçiler direnişlerini şirket genel merkezi önünde sürdürecek.

ilginizi çekebilir

255992
Anadili Kürtçe olan aday meselesi
dunya-basini-chp-genel-merkezine-mudahaleyi-nasil-gordu (1)-modified
CHP, baskı, butlan ve sosyalistler
Juliana-21
‘Görevi kötüye kullanmanin daniskasi’: Obama, Trump ve Biden iklim davalarını nasıl engelledi?