Davutoğlu komedisi sürüyor: Başbakan, Tayyip Erdoğan’dan “başbakan” diye bahsetti

AKP’de krizler, çatlaklar, parodiler ve tuhaf açıklamalar bitmek bilmiyor. Başbakan Ahmet Davutoğlu, Tayyip Erdoğan’ı “başbakan” diye niteledi.

Tayyip Erdoğan’ın 3. havalimanı projesine verdiği destekten bahseden Davutoğlu, “Biz hükümet olarak baştan itibaren sayın başbakanımızın…” ifadesini kullandı.

Daha sonra ifadesini düzelten Davutoğlu, “…Cumhurbaşkanımızın başbakanlığı döneminde yakından takip etmesiyle bu proje büyük bir ivme kazandı. Ön çalışmaları tamamlandı. Biz de 62. Hükümet olarak bunu yakından takip edeceğiz. En çok önem verdiğimiz projelerden biridir. Üçüncü köprü ve İstanbul’un bütün mega projeleriyle birlikte” diye konuştu.

ilginizi çekebilir

nafaka-hakkina-mudahale-cocuklarin-yasamini-dogrudan-etkileyecek
Kadınları yoksullaştıran eşitsizliğe direneceğiz
1767946996_f4afedd0a987fc5a04f8
Sanatçının duruşu ve günümüz gerçekleri
ogretmenler_ankarada-1-750x375
AKP öğretmene dokunma!