Cargill’e mobbing davası açan işçiler kazandı

Sendikalaşan işçileri kovmasıyla gündeme gelen Cargill’e karşı mobbing davası açan iki işçi, kıdem tazminatlarını almaya hak kazandı.

Kazanım, Cargill İşçi Komitesi Twitter hesabından şu ifadelerle duyuruldu:

“Cargill’de mobbinge maruz kaldıklarını belirten istifa dilekçesiyle fabrikadan ayrılan Uğur ve Doğan arkadaşımızın açmış olduğu mobbing davası kazanımla sonuçlanmıştır. Arkadaşlarımız verilmeyen kıdem tazminatını almaya hak kazanmıştır. #CargillİşçisiDireniyor

(Özel) Direnen Cargill işçileri: “İşçiler kazanana kadar davalarından vazgeçmemeli”

ilginizi çekebilir

anthropic-1-trilyon-dolar-deger-2026-1
Yapay zekâ: Büyük bir ticaretten ibaret
Articles Title Image_114
Yokluğun üretimi: Freud’dan Marx’a
Electronics_factory_in_Shenzhen_1_cropped
Tekno biraderler yeni feodal baronlar mı?