Yine kadın cinayeti: Bir ay önce öldürmeye kalktı, serbest kaldı, öldürdü

Bir ay önce eşine silahla ateş eden bir erkek, serbest kaldıktan sonra eşini boğarak öldürdü.

Kadına dönük şiddette ihmal yine bir kadının canına mal oldu. Tolga D. isimli erkek, eşini boğarak öldürdükten sonra 3 yaşındaki oğullarını da alarak kaçtı. Tolga D.’nin bir ay önce eşi Zübeyde D’ye av tüfeğiyle ateş ettiği ve sevk edildiği adli makamlarca serbest bırakıldığı öğrenildi.

Tolga D. Antalya Emniyet Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekipleri tarafından yakalanıp, gözaltına alındı.

Kadın cinayetleri ve cinsel istismar sürüyor​​, yargı failleri koruyor

Kadın cinayetlerini nasıl durdurabiliriz?

ilginizi çekebilir

images (7)
DSİP: Asıl terörist NATO’dur, gözaltılar serbest bırakılsın!
WhatsApp Image 2026-06-22 at 19.59
Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası’yla üç şehirde dayanışma
dsip gorsel
DSİP'ten dayanışma mesajı: Direnen öğretmenlerin yanındayız